HTML

Párkocka.hu blog

A Párkocka egy sztripportál, ahol igényes képregénycsíkokat hozunk le öt alkotótól. Ebben a blogban a legjobb csíkokat fogjuk bemutatni Marabutól, Bélabátyótól, Göndöcs Gergőtől, Grafitembertől és Plától.

Friss topikok

  • Kekcsi: Egy magyar mondatban két magyar szó között és két magyar toldalékkal egybeírva tudni lehet, hogy á... (2011.02.19. 23:58) Durvulás
  • Hopsy: Hagyományok úgy keletkeznek, hogy beáramlanak, vagy mi áramlunk be oda, ahol vannak. Szittya nyila... (2011.02.13. 18:51) Hölgyválasz
  • mmm: szegény ember, mint macskát szarni (2011.02.08. 12:14) Ebben a bögrében
  • váradi angelika: nagy jo az oldal!!!!!!!!!!!!!!! na cső (2011.02.06. 11:34) Kirakó
  • pitypity: nem ertem mi jo ebben,talan felfedezem... (2011.02.01. 21:33) Morfondír

Linkblog

Humoros képregénycsíkok

2010.07.05. 04:56 Párkocka

Fekete bárány

Címkék: kép 1. fal súlyos zuhanás debella

fekete bárány

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://parkocka.blog.hu/api/trackback/id/tr602697562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marvin 2010.07.05. 07:38:39

Itt is látszik, hogy a kövér emberek mosolygósabbak. :)

Doki 2010.07.05. 08:35:59

@ Marvin: A kövér ember nem mosolyog, csak ilyen lett az arcszerkezete. (Pofika...) A szikár meg nem tud mosolyogni, mert akkor felreped a bőre. :)

Leslie 2010.07.05. 09:42:34

Jól értem, hogy itt az a vicces, hogy egy kövér ember képe alatt leszakad a kép zsinórja? Tehát a sok sovány fent marad, a kövér leszakad? Ez a túlsúlyos embereket azért elég durván sérti. Elnézést, de a rajzolónak üzenném, hogy nem igazán PC mások testalkatán, fogyatékosságán, rasszjegyein és ilyesmiken gúnyolódni. Göndöcs rajz technikáját szeretem, a rajz oké de a poén kicsit szalonképtelen. Remélem lesz ennél civilizáltabb poén is.

Leslie 2010.07.05. 09:45:50

Ja a Kim Ir Szen szövege nagyon poénos, az tetszik! :)

BaBe 2010.07.05. 10:01:48

Leslie, köpöd ki azt a karót!

Marvin 2010.07.05. 10:08:51

@Leslie: Engem elég durván sért, hogy szerinted engem ez a kép elég durván sért. Attól, hogy valakinek esetleg más a testalkata a manapság etalonnak számítótól, még ne kell, hogy túl érzékeny legyen ártatlan poénokra.

Szentgyörgyi · http://negyzet.blogspot.com/ 2010.07.05. 10:32:51

Nem sért, inkább jó. Mért szabad Göndöcsnek nagymagasat rajzolnia?

Leslie 2010.07.05. 11:14:09

@Marvin: gondolom a cigányokon, melegeken, zsidókon viccelődő rajzokra is ugyanezt mondanád hogy, nem kell érzékenynek lenni ártatlan poénokra. Gondolom te nem vagy túlsúlyos és még sose gunyoltak ki nyilvános helyeken. Kívánom neked, hogy sose tartozz mások által kicsúfolt kisebbséghez, de kérlek, engedd meg, hogy ha valakit valami sért, akkor annak kulturáltan hangot adhasson.

Marvin 2010.07.05. 11:38:53

@Leslie: Nem tudom, hogy nem esett le az előző mondanivalómból, hogy túlsúlyos vagyok. És engem baromira nem sért. Nem kell ilyen ártatlan poénok miatt hisztizni, na. A cigányokon, melegeken, zsidókon viccelődő rajzokra nem mondanék hasonlót, mert nem vagyok se meleg, se cigány, se zsidó, de azokon is valószínűleg nevetnék, mint ezen.

egy lány 2010.07.05. 11:45:19

Hát mert ennyi vagy ennyi a te életed otthon kockulsz és nevetsz az ilyen idiota poénokon.

NTAmi 2010.07.05. 11:57:20

Kedves Leslie, A szeretnelek tajekoztatni, hogy magam aki stabilan 115kg /187cm parameterkeszlettel rendelkezem mar egy jo ideje, igen kellemesen nevettem a fenti rajzon. Pedig nekem is beszoltak mar epp eleget anno a formavilagomra egeszen addig, amig meg nem tanultam azt a kerdest megfeleloen kezelni. Ez semmivel nem masabb minthogy valakinek a kapa fogaira, az elallo fuleire vagy a 45kg-s csontraketa alkatara szolnak be, vagy esetleg azon gunyolodnak, hogy szellemileg gyengebben felszerelt... Lehet mindezt sertoen es lehet kedvesen is. Ez a rajz szerintem annak ellenere, hogy jomagam is a celcsoportba tartozom: kedves, es mosolyogni valo... Szerintem a kommentben szereplo, valoszinuleg az usa-bol importalt minden aron eroltetett PC-seg pedig szerintem azon emberek sajatja akik nem tudjak meg csak sajat magukat se elfogadni es ezert inkabb mindenki masra ra kivanjak eroltetni a szerintuk tokeletes eletfelfogasukat es vilagnezetuket. Kerlek ne legyel fogadatlan prokator, mert az a szerep eddig meg senkinek sem allt jol a vilagtortenelem soran. Es ha mar a beszolasoknal tartunk. Ennyi erovel odakommentezhettel volna PC megkozelitest kovetelve kb az eddigi csikokon kijott stripek harmadara ugyanigy. Hisz az emberi humor igen igen vaskos resze masok szerencsetlenul alakult helyzeten, kepessegein, vagy csak fizikai paramaterein alapszik... (Gondolj csak az elozo csikban szereplo borzaszto felesegre, az idiotan retardart es ennek okan parkapcsolati problemas fiatalemberre, vagy az annyira hulye foci-utalo parosra akiknek meg az se tunik fel mely intelligenciajuk okan, hogy az a legy a szem alatt az egy focilabda).

N-drew 2010.07.05. 11:59:34

Rajtam is van plusz, és szoktam is mondani, hogy nem vagyok kövér, csak... nehezek a csontjaim van súlya a szavamnak határozatlanok a vonalaim védekezem a hideg ellen. Nyáron is. nem repedek meg, ha elesek és a többi, és a többi. :D Egy lány! Azért látom, nem csak a srácok tudnak másokat teljesen feleslegesen, magukat lejáratva kötözködni. :]

csanasz 2010.07.05. 12:03:58

Ide járnak lányok is?

zoombabe 2010.07.05. 12:07:07

@NTAmi! Köszi! Maradt még bizodalmam az emberiségben :)

????????? 2010.07.05. 12:23:58

leslie, senki sem születik túlsúlyosnak, ellentétben a nemzetiségi hovatartozással... és még azok közül sem mindenki "önhibáján kívül" lesz nehézcsontú, ide meg a melegeket sorolnám, mert azt senki nem maga 'dönti el' __________________________________________________________ A rajz egyébként nagyon poén XD

Marvin 2010.07.05. 12:37:17

@egy lány: Tévedni emberi dolog, ezért elnézem neked.

Geo 2010.07.05. 12:53:14

A magam 148 kilójával elsőre mosolyogtam a rajzon. Aztán elolvastam pár hozzászólást, és most inkább a mindenáron PC-n mosolygok. Nekem leesett a poén a leesett képpel, és eszembe nem jutott magamra venni. Azért jó, hogy vannak ilyen emberek is. Mert lusta alkat vagyok, és jó, ha vannak, akik helyettem is megsértődnek. Legalább nem nekem kell ezzel is foglalkozni :-) Amúgy a zsidó-vicceken sem feltétlenül a zsidók szoktak fanyalogni, és a legjobb cigány-vicceket élőben eddig egy cigány fiutól halottam egy jászsági faluban.

kolbász 2010.07.05. 13:44:51

Ez a csík önmagában véve "csak" szimplán kedves, de Kim Ir Szen útmutatásával és Leslie (+ egy lány) hozzászólásaival együtt már üt is. :)

Lindyke 2010.07.05. 14:07:19

Szerintem jópofa ez a kép. :) és nemkellene megsértődni rajta senkinek :)viszont olvastam egy hozzászólást hogy senkisem születik túlsúlyosnak,ez egy elég meredek kijelentés,üzenem az illetőnek hogy nézze meg hogy hogy nézki egy pajzsmiriggyel küszködő gyermek,vagy egy zsíranyagcserével küzködő gyermek!!!!!(Amiről nem a gyerek tehet)ez genetika!!!!

zoombabe 2010.07.05. 14:19:56

tudtam, hogy valaki megpendíti ezt a genetikai dolgot. Tegnap voltam a Velencei tónál strandolni, ha ez így van, akkor inkább járvány, mint öröklődés... @kolbász: én inkább megijedtem, de így tényleg üt :D

namixar 2010.07.05. 14:27:18

:DDDD jaj, emberek, szereztetek pár boldog percet. :D mind együtt. köszönöm! őszintén. :) egyébként @Doki: akkor én kivétel vagyok, nekem a "szabvány" arckifejezésem elég savanyú - biztos, mert lefelé konyul a szám, de ez mellékes (elég "kalácsképű" vagyok egyébként :D)

kolbász 2010.07.05. 14:50:22

@namixar: Jól értem, hogy arra célzol, hogy kalács formájú az arcod? Ez azért elég durván sérti a kalácsokat! Undorító az efféle általánosítás! Vannak cipókalácsok, kürtőskalácsok, fonott kalácsok, ablakos kalácsok. Szóval nagyon jó lenne, ha ilyesmivel nem viccelődnél. :)

rebuska 2010.07.05. 14:58:43

csá!itt van 11 éves fiú?

unnamed 2010.07.05. 15:14:46

Fentebb volt egy komment h. sértő lehet esetleg... Nos, én is túlsúlyos vagyok, de jót derültem rajta, szerintem teljesen jó. üdv

Béla atya 2010.07.05. 15:35:21

Leslie Megint Paranoiás. Miért nem lehet felhőtlenül kacagni valami humoros dolgon? Miért kell MÁSOK NEVÉBEN KIKÉRNI AKÁRMIT IS? Épp ezzel vannak szar helyzetbe hozva a dagadtak, a ratyik, a kormosok, a ferdeszeműek, meg a többiek, hogy állandóan helyettük rinyálnak. Unalmas. És igen, én is elhagytam már a 100 kilót, egy cimborám, beszólt, mikor találkoztunk az tucán, hogy mi van, tartálykocsi volt a jelem az oviban? Miután jól kiröhögtem, kioktattam, hogy ő már rég emlékmű lesz, mire én fogyni kezdek.

Béla atya 2010.07.05. 15:37:12

Kedves N-drew! Nem vagy kövér! Sportos alkatod van. A szumó is egy sport ;)

N-drew 2010.07.05. 17:17:03

Béla atya, ez zseniális volt! :D Rebuska, te egy 11 év körüli lány vagy, vagy nagyon gyorsan mennyélinnen? :]

Jucsik 2010.07.05. 17:48:35

Az evolúció viszontagságos során a nehézkes és sok esetben veszélyes táplálékszerzés okán, illetve a kemény fagyos telek jóvoltából, amikor egyáltalán nem lehetett élelmet találni, törvényszerűen kiszelektálódtak azok az elődeink, és következményesen hatékonyabban tudták szaporítani az emberiség kereteit, akik testi raktározása jobb volt, ergó akik hízékonyabbak voltak. Ez akkoriban semmi negatív vonzatot nem jelentett, sőt. Amióta azonban az emberiség eljutott arra a szintre, hogy, legalábbis a civilizált világban, sokkal nagyobb mennyiségben juthat élelemhez, mint amennyire szüksége van - hiszen egy ember simán kibír nehéz fizikai terhelés mellett is egy hónapot étel nélkül - a fent említett emberek jelenben élő utódai következményesen elhíznak. Evolúciós előny, avagy hátrány, történelmi korral változik. Puszta genetika az egész alapjának java. Köszönöm a megtisztelő figyelmet. Orvoselméleti monológom végére értem. :) :P

Bogár · http://parkocka.hu/toro-csik/kepcso/#comments 2010.07.05. 19:26:01

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pityu 2010.07.05. 20:20:34

A képen nem az ember a kövér hanem a keret szűk.Amúgy meg nem kell minden szarságon megsértődni.

Thresher 2010.07.05. 20:31:02

Leslie, szerintem tilcsuk már be a mórickás vicceket, hiszen nem minden Móricz hülye...veled ellentétben.

Marvin 2010.07.05. 21:15:02

@Thresher: Azt ismered, amikor Móricka, a cigány rendőr találkozik a túlsúlyos néger rabbi szőke nővérével, aki leszbikus? A végét már elfelejtettem, de szerepelt benne Leslie is.

Bringás Józsi 2010.07.05. 21:22:46

Frappás alkotás! Legjobban a kis kenyérmorzsák tetszenek Tantusz nagybácsikánk körül a padlózaton.

Böbebaba 2010.07.06. 00:03:10

Szerintem a fenti képen lehulló emberkével az lehetett a gond, hogy azt az utolsó falatott még beflamózta.....nem vette senki észre a morzsákat a kép körül?? és az nem a lehullott fal ám..... :) Na, mindegy a fentiekhez csatlakozva szerintem sem kell mindenen felkapni a vizet, mert az ember úgy jó, ahogy van, és ha már a genetikánál tartunk, én úgy tartom, hogy a kövér dominál a sovány felett, tehát a súlyosak, túlsúlyosak és a még súlyosabbak domináns fajnak is tekinthetőek..... :)

parizervitez 2010.07.06. 09:59:31

"...Tantusz nágybácsikátok." leesett, nem?

baby 2010.07.06. 10:03:49

ez nem semmi ...

Lush 2010.07.06. 15:51:20

Gyanús, hogy egyszerre szakad el a drót és esik ki a szeg, nem? Szerintem szabotázs…

Fekete bárány | Startolj! · http://startolj.com/2010/09/12/fekete-barany-3/ 2010.11.16. 16:26:35

[...] forrás Posted in Hírek « Klasszikusok: Dávid Döntő » You can leave a response, or trackback from your own site. [...]
süti beállítások módosítása