HTML

Párkocka.hu blog

A Párkocka egy sztripportál, ahol igényes képregénycsíkokat hozunk le öt alkotótól. Ebben a blogban a legjobb csíkokat fogjuk bemutatni Marabutól, Bélabátyótól, Göndöcs Gergőtől, Grafitembertől és Plától.

Friss topikok

  • Kekcsi: Egy magyar mondatban két magyar szó között és két magyar toldalékkal egybeírva tudni lehet, hogy á... (2011.02.19. 23:58) Durvulás
  • Hopsy: Hagyományok úgy keletkeznek, hogy beáramlanak, vagy mi áramlunk be oda, ahol vannak. Szittya nyila... (2011.02.13. 18:51) Hölgyválasz
  • mmm: szegény ember, mint macskát szarni (2011.02.08. 12:14) Ebben a bögrében
  • váradi angelika: nagy jo az oldal!!!!!!!!!!!!!!! na cső (2011.02.06. 11:34) Kirakó
  • pitypity: nem ertem mi jo ebben,talan felfedezem... (2011.02.01. 21:33) Morfondír

Linkblog

Humoros képregénycsíkok

2010.06.19. 04:56 Párkocka

A labdarúgóközvetítések fejlődése

Címkék: foci pályázat közvetítés szpíker

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://parkocka.blog.hu/api/trackback/id/tr512697536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt 2010.06.19. 05:21:39

De hová tűnt Daemon Hill?!

Mimi 2010.06.19. 07:45:36

Jajj,de tényleg hallottam ezt a közvetítést,és én is nevettem rajta,h a legfontosabb,h ki kivel megy félre.Milyen jó lehetett ezt a rádióban hallgatni.Biztos tudták,h éppen kinél van a labda.:)

wuwuzula 2010.06.19. 09:14:48

"civil rajzoló" a nem túlságosan fantáziadús, mondhatnám ötlettelen rajzdömpingjével tönkrevágja a párkockát. se nem vicces, se nem jó.

sylverdevil · http://sylverdevil.extra.hu 2010.06.19. 09:21:40

ez kissé tényleg gyenge

wuwuzula 2010.06.19. 09:21:44

le a vendégposztokkal!

blabla 2010.06.19. 09:33:49

Ezek nekem se jönnek be :( Gondoltam a foci miatt, de Grafitembernek is van jó pár sport témájú rajza és azok jók, egyéniek, ötletesek, viccesek. De ezekben még a humor(?) is olyan savanyú ...

Szerzetes 2010.06.19. 10:03:47

Ez sajnos a valóságot mutatja be, ami tényleg nem vicces...

fraki · http://vacskamati.blog.hu 2010.06.19. 12:35:11

Nem olyan rosszak ezek a civil dolgok, de az nem megy, hogy csak ez jön. Fele-fele arány elfogadható volna.

Jóska 2010.06.19. 12:38:20

Csatlakozom az előttem szólókhoz, ez ritka gyenge. (Mondjuk én nem nézek futballközvetítéseket, szóval nem tudom, hogy tényleg ez megy-e, de az egyéb közvetítéseken ez tuti, hogy nem szokás. Még nem hallottam kommentátort vájkálni pl. Federer vagy mondjuk Vinokurov magánéletében.)

Jóska 2010.06.19. 12:39:49

Ja, és Civil rajzoló tényleg monnyonle, a többi rajza se vicces.

juan 2010.06.19. 12:45:04

a civil rajzolókat lehet vegzálni, de itt pályázatról volt szó, és szeretnénk többeknek lehetőséget adni, szóval a ludasok inkább mi vagyunk. (így is sokat szűrtünk a sok pályamunkából, mi sem számítottunk ekkora érdeklődésre.) még egy darabig pályamunkák lesznek, a többiek meg közben a háttérben dolgoznak új rajzokon, azoknak is eljön az ideje.

Név 2010.06.19. 12:50:53

Szerintem a civil rajzok gyengék...

csoki 2010.06.19. 12:54:28

Ez sajnos tényleg így van... Nemrégiben volt szerencsém a Debrecen egy BL-selejtezőjét a Magyar Rádión hallgatni (hála a digisport...) és olyan volt, mint itt az első képkocka. A mai közvetítések színvonala kritikán aluli... Hiába olvasnak utána, van rengeteg infójuk, de senkit se érdekel... Ellenben az elvárható volna, hogy a szabályokkal tisztában legyenek, és nem mondjanak ordító nagy baromságokat, amiket az emberek 99%-a, akik szintén nem ismerik a szabályokat, teli torokból fröcsögnek a játékvezetőkre - aki mellesleg szoktak hibázni, de nem többször, mint ahányszor a támadók rosszul veszik át a labdát, vagy rúgnak fölé...

csimi 2010.06.19. 12:57:32

azért volt köztük néhány nagyon jó. pl az arisztokratákon nagyon jól szórakoztam. ez is egész jó lett. szerintem sokkal poénosabb maga a rajz, mint felette a szöveg. én támogatom az ilyen pályázatokat, jöhetnek még máskor is. csak nem kell túlzásba vinni...

juan 2010.06.19. 13:03:23

szerintem is jó ötlet volt a külsősök bevonása, nem bántuk meg. első próbálkozás volt, nekünk is új tapasztalat. most mindenesetre kialakult egy új rendszer, amit követni fogunk a pályázat után, erről majd beszámolunk, ha itt az ideje. és azt se felejtsük el, hogy fikázni mindig könnyebb, mint rajzolni és humorosnak lenni.

NTAmi 2010.06.19. 14:28:14

Nekem ez inkább szomorú, mert egy elsőkockás típusu közvetítést még nem focirajongóként is szívesen végighallgatnék ha épp "szembe jönne", mert amiket régieket hallottam azok tényleg lebilincselőek voltak. A másik nagy népi cirkusz az F1 nézését is azért függesztettem fel hosszú időre, mert másról se szolt a közvetítés mint, hogy P.lászló osztja az észt a mellé beültetettt másik kollegának és közben motorzúgás megy a háttérben meg autókat mutogatnak, amik másfél óra alatt talán ha két izgalmas helyzetet ha produkálnak amiről szintén lemarad az ember a közbeiktatott rekláblokk miatt. Hátkösszdenem ez megy jutúbról is... Összegezve, szerintem ez inkább egy szomorú társadalomkritika ami megosztotta a közönséget és kissé nem illik a párkocka eddigi laza, szórakoztató hangulatához még akkor is ha maga az ábrázolás szerintem teljesen helyénvaló.

blabla 2010.06.19. 17:08:34

Ja, hogy ez pályázat volt .. Bocsesz, ennyire figyelmetlen vagyok, hogy nem tűnt fel. csiminek igaza van, az arisztokratás még valóban egész jó, csak kicsit erőltetett volt, de magasan veri a többit. Viszont az, ahol a fazon a képzeletében seggberúgatja az anyóst, nem tudom, másnak feltűnt-e, de a stílus állatira hasonlít a Füles rejtvénylap egyik Grafikusának az ismert és jellegzetes stílusához.

Zs 2010.06.19. 17:17:51

Nekem tetszik! Ellenben Kim Ir Szen mér mondja amit? :D Azt inkább nem értem...

kolbász 2010.06.19. 19:12:20

Az értetlenebb fanyalgóknak: "civil rajzoló" nem egy ember, hanem több. És igenis van köztük jó. Ne legyünk már sznobok.

juan 2010.06.19. 20:07:08

jól mondod, kolbász. amúgy ha az egeret a képre viszitek, ott látszik a rajzoló neve is tooltipben. a civil rajzolók részletesebb bemutatása pedig a facebook.com/parkocka oldalon zajlik naponta.

prank 2010.06.20. 12:59:51

nekem tetszik. +

KÉNSAV 2010.06.20. 14:10:54

Úgy látszik a pályázat, mint olyan, mégse keltette fel kellően az emberek figyelmét. Ott minden rendesen le volt írva, és ha egyesek vették volna a fáradtságot elolvasni, akkor kevesebb rosszmájú megjegyzés lenne. Az oké, hogy változó a kivitelezés és a humor színvonala, de én inkább úgy közelítem meg, hogy a pályázókat - legyen bármilyen a rajzuk - mindenekelőtt tiszteletben tartom, mert munkát fektettek abba, amit itt látunk, valamint ne feledjük, hogy a Párkocka stábja válogatta be őket, tehát valamilyen szemszögből csak tetszik nekik az adott kép. Fikázni meg amúgy mélységesen egyszerű, kritikát mondani már nehezebb, de alkotni, létrehozni a legnehezebb.

juan · http://parkocka.hu 2010.06.20. 19:34:48

KÉNSAVval értek egyet, minden szavával. és igen, a felelősség a miénk, ne a rajzolókat piszkáljátok. ráadásul én azt látom, hogy ami az egyiknek nem tetszik, az a másiknak pont igen. sokféle humor létezik, sokféle ízlés, kinek mi jön be.

Kekcsi 2010.06.21. 22:24:35

Én pályáztam. Akkor én már fikázhatok? Mondjuk nem válogattak be, úgyhogy nekem csönd van.

Gyurma77 2010.06.21. 23:02:10

Én amikor megnéztem ezt a sztripet, azt mondtam magamban: zseniális. És én ezt vállalom is. Nekem nagyon tetszett, eltalálta az izlésemet, szeretem, amikor találóan kifigurázzák a mai világot. Nekem is van olyan sztrip ami nem tetszik annyira, de lehet, hogy másnak meg igen. Sokfélék vagyunk. "Celebrating diversity." :)

Chelsea · http://www.chelseafc.hu 2010.06.23. 14:08:32

hát igen ennyire szar lett a foci

Mettyú 2010.06.24. 21:39:00

Szerintem igaz! Nekem tetszik, bár nem amiatt mert, hogy olyan vicces, hanem hogy ez a szomorú igazság. És elég gáz hogy ide jutott napjainkra a foci. Régebben még tudtak közvetíteni, együtt izgultak végig 90 percet, de azt tényleg, és akkor még kanyarba nem volt TVje mindenkinek/senkinek. Most meg valóban ilyen mondvacsinált celebes szarokon csüngenek az emberek, és baromira nem olyan arcokat ültetnek a stúdiókba akik valaha is játszottak focit... A helyzet elszomorító, a rajz bejön, és tényleg igaz...

namixar 2010.06.26. 21:08:43

wáááá, Kim Ir Szen beszólása naggyon pihent!!! XDDD
süti beállítások módosítása